چاپ کاتالوگ

 چاپ کاتالوگ :

کاتالوگ، به مجمـوعه ای از اطـلاعات و ویژگیهای مربوط به یک محصـول و یا خدمت گفتـه می شود که در یک دفتـرچه جمع آوری شده و جهت مطالعه در دست مخاطب قرار می گیرد. کالانما یا کاتالوگ یا بروشورکتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود. با چاپ کاتالوگ بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می‌شود.

طراحی و چاپ کاتالوگ اختصاصی :

کاتالوگ بسـته به نوع کاغذ، تعداد صفحات، نوع عملیات تکمیلی، تیراژ و سلیقه افراد به اشکال مختلف صحافی می شود که در شکل مقابل ملاحظه می کنید.

هر مدل صحافی کاتالوگ قابلیت اجرا در اشکال، سایزها و ایده های متفاوتی را دارد.

نمونه هایی از چاپ کاتالوگ توسط کانون چاپ و تبلیغات طلیعه :

طراحی و چاپ کاتالوگطراحی و چاپ کاتالوگ



همچنین جهت جدا نمودن فصل های مختلف کاتالوگ میتوانید از فرمت رپرتوار استفاده کنید( مشابه شکل زیر ) :

نمونه رپرتوار درچاپ کاتالوگ



ابعاد کاتالوگ ها بسته به سلیقه کارفرما متفاوت بوده و معمولاً در ابعاد استادارد کاغذ به شرح زیر تهیه می شوند:

      1.  کاتالوگ یا رحلی - 20x29 Cm( به دو صورت عمودی و افقی )

        چاپ کاتالوگ
      2. کاتالوگ B5 یا وزیری - 17.5x23.5 Cm( به دو صورت عمودی و افقی )

      3. کاتالوگ یا رقعی - 14.5x21 Cm( به دو صورت عمودی و افقی )
چاپ کاتالوگچاپ کاتالوگ
      1. کاتالوگ خشتی 23x23 Cm و 21x21 Cm و 19x19 Cm( کاتالوگ خشتی به صورت مربعی می باشد )

چاپ کاتالوگچاپ کاتالوگ



در توضیحات فوق تنها کاتالوگ های دفترچه ای را که مرسوم تر هستند بررسی کردیم ولی طراحی و چاپ کاتالوگ با اشکال متفاوتی می تواند اجرا شود ،به عنوان مثال:

کاتالوگ دفترچه ای ، کاتالوگ فولدر و لت ، کاتالوگ 3لتی ، کاتالوگ 4 لتی ، کاتالوگ های فانتزی و ...

کلیه کاتالوگ هایی که در فوق از آنها نام برده شد در ابعاد و اندازه های متفاوت، قابل اجرا هستند .

نکاتی که در طراحی کاتالوگ می بایست مورد توجه قرار داد :

      1. بهینه ترین سایز جهت کاهش پرت کاغذ
      2.  بهینه ترین تیراژ جهت چاپ و استفاده حداکثری از تعداد
      3.  نوع فرم چینی صفحات جهت مونتاژ و لیتو گرافی و نهایتا کاهش هزینه و زمان چاپ
      4.  در نظر گرفتن نوع صحافی برای مونتاژ صفحات و کاهش هزینه و زمان صحافی

 

ساک دستیچاپ زونکن اختصاصیچاپ بروشورچاپ تراکتچاپ کتاب چاپ روی سی دیچاپ روی لیوانچاپ کاتالوگچاپ فولدر

چاپ کاتالوگ | طراحی و چاپ کاتالوگ | نمونه کاتالوگ | طراحی کاتالوگ | چاپ، کاتالوگ | چاپ خانه | چاپ افست | چاپخانه

منبع : taliehclub.com

  
نویسنده : محمد شکری ; ساعت ۳:٠٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٤/٧/٢٢

چاپ مگنت

چاپ مگنت 

از مگنت تبلیغاتی ( آهنربای تبلیغاتی ) جهت تبلیـغ محصـولات خصـوصاً محصـولات مرتبط با آشپزخانه و … استفاده می شود. شما  هر بار که به آشپزخانه می روید حتماً ســری به یخچـال یا کابینـت می زنید، درب یخچال یا کابینت می تواند محل تبلیغ شما باشد. بنابراین چاپ مگنت در واقع همان مگنت تبلیغاتی (آهنربای تبلیغاتی) یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغ است .

نمونه هایی از چاپ مگنت تبلیغاتی :

چاپ مگنت تبلیغاتیچاپ روی مگنت | مگنت تبلیغاتی | مگنت | چاپ مگنت

موارد استفاده از مگنت تبلیغاتی :

  1.   استفاده از مگنت تبلیغاتی به عنوان تخته وایت برد :

     از  مگنت تبلیغاتی (آهنربای تبلیغاتی)  جهت استفاده های دفتری برای نگهداری کاغذ یادداشت ها و یا فاکتور ها ، قبوض و ... استفاده می شود.
  2. استفاده از مگنت تبلیغاتی به عنوانرو یخچالی :

    مناسب ترین هدیه به تمام سنین خانواده، با عمر بالغ بر چند سال، برطرف کننده نیاز ثبت یادداشت، زمان ملاقات یا مصرف دارو، دستور خرید مایحتاج و …. جایگزین کاغذ یادداشت ، چسب و زینت دهنده آشپزخانه مگنت تبلیغاتی(آهنربای تبلیغاتی) است.
  3. استفاده از مگنت تبلیغاتی به عنوانکارت آهنربایی :

    کارت ویزیت خود را همیشه در دسترس مخاطبان داشته باشید تا در صورت نیاز سریعا به شما دسترسی داشته باشند (تلفن+اشتراک : جهت تاکسی سرویس ها، رستوران، فست فود و …) با تکرار آرم و لوگوی خود بر روی  مگنت تبلیغاتی(آهنربای تبلیغاتی)  همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار بمانید . کاغذ نگهداری زیبا بر روی محلهای فلزی چون: یخچال ، کیس ، کابینت و ...
  4. استفاده از مگنت تبلیغاتی به عنوان جا عکسی رویخچالی :

    جا عکسی رویخچالی محل مناسبی برای قرار دادن عکس بزرگ خانوادگی و یادبود ( این نوع مگنت تبلیغاتی(آهنربای تبلیغاتی)  مخصوص هدایای تبلیغاتی جهت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری )
  5. استفاده از مگنت تبلیغاتی به عنوان اشانتیون :

    قراردادن اشانتیون آهنربایی درون بسته محصولات ،مخاطب با ارسال چند عدد از آنها در مسابقه ای شرکت می کند و یا جایزه ای به وی تعلق می گیرد . مگنت تبلیغاتی(آهنربای تبلیغاتی)  ارسالی مجددا در بسته بندی های جدید قرار می گیرد.
  6.  چندکاره آهنربایی :

    1. جا عکسی رویخچالی
    2. وایت برد آهنربایی
    3.  تقویم آهنربایی

نمونه هایی از چاپ مگنت تبلیغاتی :

چاپ مگنت تبلیغاتیمگنت تبلیغاتی

چاپ مگنت

آهنربای تبلیغاتیچاپ آهنربای تبلیغاتی

 

 

چاپ سالنامهپازل بهداشتیکلاه تبلیغاتیچاپ مگنتماگ سرامیکی و حرارتیمحصولات پارچه ای

منبع :taliehclub.com

  
نویسنده : محمد شکری ; ساعت ٢:٥٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٤/٧/٢٢

سالنامه 95

سالنامه 95

برای مشاهده نمونه و تعرفه  چاپ سررسید 95 نفیس

بر روی  عکس زیر کلیک کنید :

برای مشاهده نمونه و تعرفه  سررسیدهای اروپایی

بر روی  عکس زیر کلیک کنید :

سالنامه 95 سالنامه 95| چاپ سررسید

نکاتی که باعث می شود سررسید 95 شما متفاوت تر از سررسید 95  یا سالنامه 95 دیگران باشد؟

  1. نوع جلد سررسید (با انتخاب جلد خوب میتوانید انتخاب سررسید 95 خود را تضمین نمایید ) جلد سررسید یکی از موارد تاثیر گذار در شکل سالنامه 95 می باشد و به طبع، تاثیر زیادی در قیمت تمام شده سررسید دارد . جلدها انواع گوناگونی دارند و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند ولی به طور کلی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. در حال حاضر جلدهای طبیعی که عموما از چرم ساخته می شوند به دلیل قیمت بسیار بالا فقط بر روی بعضی از کتب که ارزش محتوی بالایی دارند مانند قرآن کریم و دیوان حافظ و … کار می شوند ولی در مورد جلد های مصنوعی اینگونه نیست . معمولا جلدهایی از جنس ترمو جزو با کیفیت ترین جلدهای مصنوعی می باشند.
  2. کیفیت کاغذ، چاپ کاغذ سررسید باید به حدی ضخامت داشته باشد که هنگام تحریر بر روی کاغذ پشت صفحه کلمات مشخص نباشند در عین حال ضخامت کاغذ نباید باعث ضخیم شدن بیش از حد کتاب سررسید 95 یا سالنامه 95 باشد . همچنین کیفیت جنس و سفیدی کاغذ انتخاب شده تاثیر بسزایی در دید مخاطبین دارد و یکرنگی چاپ در صفحات مختلف مکمل کیفیت کاغذ میباشد.
  3. نحوه طراحی صفحات سالنامه 95 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت چند روز طراحی صفحات داخل سررسید یکنواخت شده و یا حتی موجب دلزدگی شود. ما با بهره مندی از زبده ترین کارشناسان گرافیک، نهایت تلاشمان را کرده ایم تا طرحی زیباتر از طراحی صفحات سالنامه طلیعه وجود نداشته باشد.
  4. روبان اختصاصی که جلوه خاصی به سالنامه میدهد شما میتوانید به جای استفاده از روبانهای عمومی که اکثراً تار و پودش از هم جدا می شوند از روبانهای اختصاصی با بافت مربوط به شرکت خودتان استفاده کنید.
  5. وجود بخشی تحت عنوان اطلاعات تخصصی کاربردی ترین بخش یک سالنامه 95 ( سررسید 95 ) که هیچ وقت توجهی به آن نشده وجود اطلاعات تخصصی در آن سالنامه می باشد، این بخش در واقع این حس را به مخاطب القا میکند که کتابی جامع از جداول و اطلاعات ضروری و راهنمای بخش های مختلف و …. هر صنف را در دست دارد . ولی همانطور که همه ما شاهد هستیم تا کنون به ندرت بعضی از سالنامه ها تنها اطلاعات بسیار محدودی را در زمینه ساختمان و پروفیلهای ساختمانی چاپ کرده اند.


هفت دلیلی که مدیران شرکت ها هر ساله سررسید را به عنوان هدیه به مخاطبان خود هدیه میدهند :

  1. بهترین گزینه برای سال نو می باشد، چرا که سایر هدیه ها در هر مناسبت دیگری قابل اهدا هستند.
  2.  این محصول نسبت به بها و قیمتش نفیس ترین هدیه ای میباشد که میتواند در شئونات هر سازمان و مقام مسئولی نیز باشد.
  3.  این محصـول در طول سال همراه با مخـاطب شما بوده و همـواره در حال تبلیغ تجـارت شما می باشد.
  4. هدیه دادن سالنامه ( سررسید ) باعث ایجاد تقویت حس وفاداری در مشتریان، تقویت حس کار گروهی در همکاران و تقویت حس صمیمیت در مقامات مسئول می شود.
  5. سالنامه ( سررسید ) تنها هدیه تبلیغاتی است که این امکان را به شما می دهد تا مطالب، جداول و رزومه خود را بطور کامل در آن درج و در اختیار مخاطبان قرار دهید.
  6. کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی برای استفاده در طول سال ، متناسب با هر تجارتی و دارای بخشهای کاربردی شامل اطلاعات روزانه، خلاصه دریافت و پرداخت، جداول تخصصی و … 
  7. این هدیه بهترین بهانه برای ارسال فاکتور های حسابداری در انتهای هر سال و تسویه حساب ( بستن حسابهای ) سال جاری می باشد. حال که اکثر شرکت ها و کارخانجات و … تصمیم مشترکی را در مورد هدیه دادن برای سال جدید در نظر گرفته اند و همه سالنامه 1395 (سررسید ) را به عنوان هدیه آخر سال امسال انتخاب کرده اند تمایز بین سررسید ها به میان می آید و سررسیدی که بیشتر بتواند مخاطب را جذب کند در طول سال با او باقی می ماند .
منبع : taliehclub.com
  
نویسنده : محمد شکری ; ساعت ۱:٢۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٤/٧/٢۱